0247-898255 [email protected]

 

Nr. 3022 din  26.08.2024

Anunț privind organizarea examenului de promovare in gradul profesional principal al funcției publice de execuție de Inspector,clasa I,din cadrul Compartimentului registru agricol, cadastru și urbanism

                                                                      ANUNȚ !

 

Primăria Comunei Talpa, Județul Teleorman organizează examen de promovare în gradul profesional principal al funcţiei publice de execuție de Inspector, clasa I, din cadrul Compartimentului registru agricol, cadastru și urbanism, din aparatul de specialitate al Primarului Comunei Talpa, Județul Teleorman, în conformitate cu  prevederile art. 478 și  618 alin (4) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

  1. Examenul de promovare în grad profesional se va desfăşura în intervalul:

      – proba scrisă       – 25 septembrie 2024, ora 10,00,

      – proba interviu   – se va susține în termen de 5 zile lucrătoare de la data promovării probei scrise.

  1. Termenul de depunere al dosarelor la concursul/examenul de promovare:

   Data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs/examen este în termen de 20 zile de la data afişării anunţului privind organizarea examenului de promovare, respectiv de la data de 26.08.2024 până la data de  16.09.2024 inclusiv, ora 16,00  şi va conţine în mod obligatoriu:

  1. Adeverință eliberată de compartimentul Resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care promovează;
  2.  Copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale, din ultimii doi ani de activitate;
  3. Adeverință eliberată de compartimentul Resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată vreo sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
  4. Condiţiile de participare la concursul/examenul de promovare:

Pentru a participa la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut , conform prevederilor art. 479  alin (1) , cu excepția literei b) din OUG nr. 57 /2019 privind Codul administrativ , cu modificările și completările ulterioare , funcționarul public trebuie să îndeplinească următoarele condiții :

  • să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează ;
  • să fi obținut cel puțin calificativul ,, bine ˮ la evaluarea performanțelor  individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  • să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prezentului cod.
  1. Bibliografia/Tematica:
  • U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,partea a VI-a:

-Titlul I-Dispoziții generale,

-Titlul II-Statutul funcționarilor publici

  • Constituția României, republicată;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanța nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Organizarea, completarea, controlul și centralizarea datelor din registrul agricol.
  • Legea nr. 17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr.268/2001 privind privatizarea societăților ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului, cu tematica măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan.
  • Hotărârea nr. 985/2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024.
  • Legea fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor.
  • Ordinul nr. 25/1382/37/1642/14297/746/20/2019 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024, cu tematica Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de înscriere  la  concursul/examenul de promovare în gradul profesional principal:

Adresa instituției: Primăria Comunei Talpa, Județul Teleorman cu sediul în Comuna Talpa, Sat Talpa-Ogrăzile, Strada 22 Decembrie 1989, nr. 1, Județul Teleorman, cod poștal: 147386, telefon/fax: 0247898255/ 0247898255, e-mail: [email protected], numele și prenumele persoanei de contact: Băroiu Răzvan-Nicu– secretarul general al comunei.

 

PRIMAR,

NETEJORU CLEOFIR